ik wil niet per se zelf bouwen, kant en klare moduletjes via onze Chinese vrienden zijn ook welkom, ik zal eerst even uitleggen wat ik zoek.
Ik heb een Tsunami Super WAV Trigger bordje. Uiteindelijk ga ik dit bordje aan sturen met een Arduino(achtige) met piezo triggers, en er een e-drumstel van maken. Maar dat deel denk ik al te snappen. Van het bordje gebruik ik alleen uitgangen 1 en 2, stuur naar beide het mono signaal, en dat is dus de 'stereo'-uitgang. Ik lees ergens in de zoveel omschrijvingen:
Op mijn koptelefoon meet ik 2x 50 ohm weerstand (met een gewone multimeter) dus ben ik bang deze er direct op aan te sluiten. Daarnaast wil ik de het koptelefoonvolume kunnen afstellen met een potmetertje en ik wil er naast een line-out signaal hebben om naar een versterker en-of mengpaneel te kunnen sturen, dat signaal moet niet door het potmetertje beïnvloed worden.For impedance matching the audio output channels, the impedance of the speakers or amplifiers should be above 3.8kΩ.
Ergo, iets versterkends. Ik ben niet heel handig met het bedenken van elektronica; schema's lezen / licht aanpassen / bouwen ben ik redelijk handig in als ik ze begrijp.
Alle suggesties zijn welkom,
Alvast bedankt,
Hugo