Dual Y As van mijn oude CNC , vies maar een koopje [VERKOCHT]
Geplaatst: wo 24 jul 2024, 0:56
Iemand heel toevallig die zelf een CNC wil maken ?
ik heb mijn oude Y assen vervangen voor nieuw (langer) mocht je van de grond af iets zelf willen maken, is dit wellicht interessant. gezien het niks kost. en kan altijd vervangen worden. staat mij in de weg. je zal wel moeten prutsen om het werkend te krijgen voor jou machine. ze zijn werkend uit mijn machine gehaald. zoals te zien op 500 filmpjes op youtube. ik heb de motors, riempjes, pulleys, en lineair blocks 1 jaar geleden vervangen.
- Motors Nema 23 4.5 Amp
- Ball screw 15mm dia with a 10 mm pitch
- total usable length 73 cm working area
- linear rail dia 20mm with new adjustable blocks
- Alu extrusion 80x80mm heavy version
Prijs 125 euro, +- de prijs van de alu extrusion, de rest krijg je er bij.
ik heb mijn oude Y assen vervangen voor nieuw (langer) mocht je van de grond af iets zelf willen maken, is dit wellicht interessant. gezien het niks kost. en kan altijd vervangen worden. staat mij in de weg. je zal wel moeten prutsen om het werkend te krijgen voor jou machine. ze zijn werkend uit mijn machine gehaald. zoals te zien op 500 filmpjes op youtube. ik heb de motors, riempjes, pulleys, en lineair blocks 1 jaar geleden vervangen.
- Motors Nema 23 4.5 Amp
- Ball screw 15mm dia with a 10 mm pitch
- total usable length 73 cm working area
- linear rail dia 20mm with new adjustable blocks
- Alu extrusion 80x80mm heavy version
Prijs 125 euro, +- de prijs van de alu extrusion, de rest krijg je er bij.