Iemand heel toevallig die zelf een CNC wil maken ?
ik heb mijn oude Y assen vervangen voor nieuw (langer) mocht je van de grond af iets zelf willen maken, is dit wellicht interessant. gezien het niks kost. en kan altijd vervangen worden. staat mij in de weg. je zal wel moeten prutsen om het werkend te krijgen voor jou machine. ze zijn werkend uit mijn machine gehaald. zoals te zien op 500 filmpjes op youtube. ik heb de motors, riempjes, pulleys, en lineair blocks 1 jaar geleden vervangen.
- Motors Nema 23 4.5 Amp
- Ball screw 15mm dia with a 10 mm pitch
- total usable length 73 cm working area
- linear rail dia 20mm with new adjustable blocks
- Alu extrusion 80x80mm heavy version
Prijs 125 euro, +- de prijs van de alu extrusion, de rest krijg je er bij.
Dual Y As van mijn oude CNC , vies maar een koopje [VERKOCHT]
Dual Y As van mijn oude CNC , vies maar een koopje [VERKOCHT]
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door WrineX op wo 01 jan 2025, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dual Y As van mijn oude CNC , vies maar een koopje
Kan ik hier een optie op nemen .
Ik wil eerst kijken of het mogelijk is om hier een X as can te maken .
Ik wil eerst kijken of het mogelijk is om hier een X as can te maken .
Re: Dual Y As van mijn oude CNC , vies maar een koopje
ja hoor, wellicht kun je de losse onderdelen gebruiken. ik heb geen haast
Re: Dual Y As van mijn oude CNC , vies maar een koopje
En ondertussen weg ?
Re: Dual Y As van mijn oude CNC , vies maar een koopje
jep ik zal het meteen even aanpassen of verwijderen
