Pagina 1 van 1

voor de liefhebber: vintage Technics set

Geplaatst: di 16 jul 2024, 23:39
door C@roline
gezocht: een liefhebber die de vintage Technics set van mijn vader een goed thuis kan geven

De set is een jaar of 45 jaar en bestaat uit:
SU-8077K
SH-9038
M38 (cassette)
Het heeft wel onderhoud nodig.
20240612_162257.jpg

Gratis op te halen in Den Helder.

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Geplaatst: wo 17 jul 2024, 6:01
door SARK
Wat een gul gebaar (je hebt helemaal de moeite genomen om lid te worden!) en wat een prachtige set! Ik heb zelf deze versterker gehad in mijn jonge jaren ... ik weet nog precies hoe de schakelaars voelen (no pun intended).

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Geplaatst: wo 17 jul 2024, 9:00
door Wieger61
Ik zou hem met een zacht doekje en wat spiritus schoon maken voor een nieuwe foto.

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Geplaatst: wo 17 jul 2024, 9:16
door SARK
Hij is gratis hè ... ik zou hem zo willen hebben met vetvlekken en al, deze set is zeker de moeite waard om zelf met wat schoonmaakmiddel en tlc op te knappen. Ik heb alleen geen ruimte en geen tijd.

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Geplaatst: wo 17 jul 2024, 9:24
door ray5150
Het is ook handig als vermeld kan worden in welke plaats dit moois kan worden opgehaald.

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Geplaatst: wo 17 jul 2024, 9:31
door Olaf Analogue
Vanmorgen stond in het gebruikers profiel nog "Den-Helder" als woonplaats vermeld, inmiddels is dit niet meer het geval.
Den-Helder is trouwens mijn geboorte plaats, maar tegenwoordig is het ver rijden.

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Geplaatst: wo 17 jul 2024, 11:04
door SARK
Er staat nog steeds Den Helder als laatste regel in de advertentie toch :think:

Re: voor de liefhebber: vintage Technics set

Geplaatst: wo 17 jul 2024, 11:24
door ray5150
Excuus, ik zal er overheen gekeken hebben. :oops: