nepperts
Moderator: Beheerdersteam
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: nepperts
Onhandig dat ze dat via Instagram doen, dat zal niet bij veel mensen terecht komen.
Re: nepperts
Ha, een China-India-battle…
Sowieso komt er het een en ander aan kloon uit China. Soms zo goed dat je net zo goed voor de neppert kunt gaan, als ik reviews mag geloven.
Sowieso komt er het een en ander aan kloon uit China. Soms zo goed dat je net zo goed voor de neppert kunt gaan, als ik reviews mag geloven.
