Hallo, ik zal mij kort voorstellen.
Ik ben Douwe woonachtig in Brunssum, Nederland. en al sinds jonge leeftijd draai ik plaatjes maar vind het ook leuk om dingen te maken. Ik heb altijd wel speakers in elkaar gezet maar zonder enige kennis. Het lijkt me leuk om er iets meer over te weten en te leren,en dat wat ik maak ook ergens op slaat.
momenteel heb ik geen zelfbouw meer staan maar wilde er wel weer eens aan beginnen. dus voor ik dat ging doen hoop ik dat jullie met raad aan de zijlijn kunnen staan.
wel heb ik een hele verzameling aan speakers door het huis staan en met name relatief kleine PA apperatuur.
groetjes Douwe
douwe stelt zich voor
Moderator: Beheerdersteam
