ik heb een zelf ontworpen pcb in de aanbieding. Voor het zelf bouwen van een high end voorversterker rond de PGA2311, met 6 ingangskanalen, 2 uitgangen, en hoofdtelefoon uitgang en geschakelde net-uitgangs-connector voor hoofdversterker.
Het geheel mag je gerust een high-end kwaliteits label geven.
Zelf heb ik 2 complete voorversterkers gebouwd welke ik al 2 jaar tot volle tevredenheid thuis gebruik (op een Quad 606 versterker en ESL63).
Schema is geïnspireerd op het Elektuur artikel in de nummers van april en mei 2004.
Wat ontvang je bij aankoop van deze pcb?
- een pcb bestaande uit 2 stuks: main board en front board (zie foto's, ontworpen met EasyEDA)
- uiteraard schema en pcb layout files
- stuklijsten en bestelgegevens van componenten
- een geprogrammeerde PIC18F452 microcontroller
- de luttele componenten waardoor het audio signaal passeert heb ik uitgevoerd met audio grade hoge kwaliteits versies. Deze worden ook meegeleverd.
- ontwerp en bestelfiles voor frontplaat en backplate (besteld bij https://shop.frontpanels.de/) Deze levert aan lage prijs alu frontplaten, zelfs voor 1 stuk!).
- de kost van het totaal aan nog zelf te bestellen componenten valt erg mee!
- een kastje errond is natuurlijk zelf te bouwen. De laatste foto toont hoe ik dit oploste, er zijn zeker betere oplossingen denkbaar, ik voeg dit gewoon toe als voorbeeld.
De prijs: 100€ voor dit geheel. Uiteraard geef ik support na aankoop, bij twijfels over bepaalde details van dit project.
Contacteer me voor meer uitleg. Mvg, Marc
PCB voor zelf bouwen van voorversterker met PGA2311
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
PCB voor zelf bouwen van voorversterker met PGA2311
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door marcs50 op zo 14 apr 2024, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.