Even voorstellen: Jarp

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Jarp
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 mar 2024, 16:43

Even voorstellen: Jarp

Bericht door Jarp »

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Jarp, helaas geen actieve zelfbouwer, maar wijlen schoonvader was nogal een audio enthousiast. Hij bouwde professionele actieve speakersystemen onder andere onder de merken Axdim, GreenWave Audio en Mass Technologies.

Ik heb mij hier maar eens aangemeld om wat meer inzicht te krijgen in de spullen die nu in mijn garage staan :)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door Shadow »

Welkom! Hopelijk wordt je ook besmet!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door Henkjan »

welkom Jarp (en nog gecondoleerd met je schoonvader)
Jarp
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 mar 2024, 16:43

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door Jarp »

Dank!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door ray5150 »

Welkom, bij deze.
Ik ken die merken verder niet, maar het lijken me PA systemen ?
Ben wel benieuwd naar een paar foto's ervan.
En natuurlijk ook gecondoleerd met je schoonvader.
Jarp
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 mar 2024, 16:43

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door Jarp »

Wat van z'n eerdere werk is hier te bewonderen:
https://www.stereonet.com/forums/topic/ ... er-system/
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door SARK »

Hallo Jarp,

Ook namens mij gecondoleerd.
Ga je deze spullen te koop aanbieden?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door hannesie »

Ook gecondoleerd, ik begrijp dan dat die spullen in Australië staan, of staat je garage hier in Holland?

Je bent dan met een Iemand van oorspronkelijk van down under getrouwd? :? :?
Jarp
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 mar 2024, 16:43

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door Jarp »

Spullen staan in Nederland, maar scherp opgemerkt, inderdaad een Aussie wederhelft :)

Spullen is een groot woord, speakers zijn er niet, wel enorme hoeveelheden diodes, transistors, weerstandjes en nog wat randapparatuur. Ik zal binnenkort een overzichtje plaatsen.
Jarp
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 mar 2024, 16:43

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door Jarp »

Zoals beloofd een overzichtje. Het is voornamelijk kleinspul, en een 5-tal (oudere) apparaten.

https://drive.google.com/file/d/1Z5q1gF ... drive_link:

[graag-bijvoegen]https://drive.google.com/file/d/1qif1S3 ... drive_link[/graag-bijvoegen]
[graag-bijvoegen]https://drive.google.com/file/d/1edLl_W ... drive_link[/graag-bijvoegen]
[graag-bijvoegen]https://drive.google.com/file/d/1BFWRb1 ... drive_link[/graag-bijvoegen]
[graag-bijvoegen]https://drive.google.com/file/d/1NGz0z7 ... drive_link[/graag-bijvoegen]
[graag-bijvoegen]https://drive.google.com/file/d/1zjbh3W ... drive_link[/graag-bijvoegen]
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door SARK »

Maar wat is de bedoeling van deze lijstjes? Als je dit wil verkopen dan is dit nit de juiste locatie.
Jarp
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 mar 2024, 16:43

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door Jarp »

Goed punt, ik denk dat mijn vraag eigenlijk is of dit interessant is voor de zelfbouwers
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Jarp

Bericht door Barry2001 »

Het heeft (in geld) niet veel waarde in elk geval, en is niet specifiek voor de audio zelfbouwer interessant, maar voor iedereen die wat met electronica doet.

Adverteren op ZBA is alleen toegestaan voor mensen die wat langer lid zijn, om te voorkomen dat mensen speciaal lid worden daarvoor. Voorwaarden vraag & aanbod
Verkoop is geen primair doel hier dus, maar we staan het onder voorwaarden toe.

Ik zou het op Marktplaats zetten, als je niet steeds geleur aan de deur wilt hebben zou je kunnen overwegen alles in 1 koop te zetten. Als je waardebepaling wilt doen wil ik je daar wel bij helpen, doen we dan via PB (Persoonlijk Bericht).
Plaats reactie