Holton versterker
Geplaatst: do 14 mar 2024, 16:48
Begonnen met de bouw van een nieuwe versterker .
Deze keer met 2 Holton HPA - NXV500-R2 modules.
Om het snel te laten gaan en tijdig klaar te hebben voor de eventuele zelfbouw dag in Breda ga ik een bestaande versterker demonteren .
De behuizing van mijn Thel Accusound 100 versterker word de donor .
Verder ga ik eerst eentje volledig afwerken voor ik aan de tweede begin .
Verder zie je een foto van de donor en de andere foto is van de actuele toestand .
Deze keer met 2 Holton HPA - NXV500-R2 modules.
Om het snel te laten gaan en tijdig klaar te hebben voor de eventuele zelfbouw dag in Breda ga ik een bestaande versterker demonteren .
De behuizing van mijn Thel Accusound 100 versterker word de donor .
Verder ga ik eerst eentje volledig afwerken voor ik aan de tweede begin .
Verder zie je een foto van de donor en de andere foto is van de actuele toestand .