Holton versterker
Moderator: Beheerdersteam
Holton versterker
Begonnen met de bouw van een nieuwe versterker .
Deze keer met 2 Holton HPA - NXV500-R2 modules.
Om het snel te laten gaan en tijdig klaar te hebben voor de eventuele zelfbouw dag in Breda ga ik een bestaande versterker demonteren .
De behuizing van mijn Thel Accusound 100 versterker word de donor .
Verder ga ik eerst eentje volledig afwerken voor ik aan de tweede begin .
Verder zie je een foto van de donor en de andere foto is van de actuele toestand .
Deze keer met 2 Holton HPA - NXV500-R2 modules.
Om het snel te laten gaan en tijdig klaar te hebben voor de eventuele zelfbouw dag in Breda ga ik een bestaande versterker demonteren .
De behuizing van mijn Thel Accusound 100 versterker word de donor .
Verder ga ik eerst eentje volledig afwerken voor ik aan de tweede begin .
Verder zie je een foto van de donor en de andere foto is van de actuele toestand .
Re: Holton versterker
Voedingsspanning zal rond de 75Vdc liggen en de afvlakking bedraagt 60 000 uF .
Waar ik nog niet uit ben is of ik de front end apart ga voorzien van een psu of niet .
Waar ik nog niet uit ben is of ik de front end apart ga voorzien van een psu of niet .
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Holton versterker
Ik zou eerst even zonder aparte voeding voor het front end doen, kan later altijd nog. Vergeet niet de draaibruggen weer vast te solderen.
Re: Holton versterker
Ben ik nog niet uit .
De Accusound heeft bepaalde eigenschappen in de bas sectie die ik enorm waardeer en ik hoop dat deze Holton hetzelfde teweeg brengt .
Persoonlijk denk ik dat het moeilijk word voor de Holton .
De Accusound heeft bepaalde eigenschappen in de bas sectie die ik enorm waardeer en ik hoop dat deze Holton hetzelfde teweeg brengt .
Persoonlijk denk ik dat het moeilijk word voor de Holton .
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Holton versterker
Ben benieuwd, ik heb beide gehad en vond het verschil dag en nacht. Analytisch tegenover muzikaal… Ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren Patrick.
