6040 Chinese CNC router/engraver

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
WrineX
Contacteer:

6040 Chinese CNC router/engraver

Bericht door WrineX »

Te koop een 6040 dus 60cm x 40cm werk oppervlakte CNC, vrij simpele maar netjes uitgevoerde cnc, zoals je ze kunt vinden online. zoals die van Vevor bijvoorbeeld, leuk voor kleine projecten.

Met watergekoelde 800 watt spindel en VFD , besturing en een paar nieuwe collets voor 3 en 4mm freesjes. kunt nog andere maten kopen als je wil.
ik doe hem weg omdat hij redelijk in de weg staat van mijn eigen cnc brouwsel, en ik kom zo geen steek verder :)

als bijlage de handleiding, machine komt zonder pc maar een oude bak met parallel poort voldoet (windows xp ) mach 3 heb ik nog wel ergens indien je dat wil gebruiken. de rest van de info om mach 3 in te stellen moet terug te vinden zijn in de handleiding (zelf nog niet geprobeerd) is wel werkend weg gezet bij de vorige eigenaar.

prijs 750 euro, gaarne ophalen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Re: 6040 Chinese CNC router/engraver

Bericht door Henkjan »

mmm, waarom.is mijn schuur zo klein?
is daar een beetje goede stofafzuiging op te zetten?
WrineX
Contacteer:

Re: 6040 Chinese CNC router/engraver

Bericht door WrineX »

schuurtjes zijn altijd te klein :( hier ook zelfde probleem

Er zit er geen op maar je kunt genoeg stoffschoenen vinden voor dit maatje spindle motor zoals hier https://www.google.com/search?q=dust+sh ... e&ie=UTF-8

ik weet alleen niet hoe goed die werken op een bouw stofzuiger plaats van een afzuiging voor hout krullen enzo, de een zuigt sterker de ander verplaatst meer lucht met minder zuig kracht.
Gesloten