Hobby HiFi 3/2012 gezocht.
Hobby HiFi 3/2012 gezocht.
Ben op zoek naar de test van kleine breedbanders in Hobby HiFi 3/2012. Heeft iemand dat exemplaar nog liggen?
Re: Hobby HiFi 3/2012 gezocht.
Gaat om de Dayton RS100-4. Bedankt Henkjan maar Sark heeft het mij al gemaild
Ben daar kleine mini monitortjes mee aan het maken. Kunnen bizar laag voor hun formaat in een BR. Ben wel benieuwd wat die doen wbt vervorming afhankelijk van de SPL. Zijn wel heel ontspannen neutraal klinkende speakertjes. Maar helaas staan die metingen (nog) niet in de betreffende HH die ik aangaf zie ik. Zal ik mettertijd zelf moeten doen.
