Heeft Sander een ban verdiend ?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten

Heeft SSassen een ban verdiend

Peiling eindigde op vr 01 mar 2024, 11:48

ja
9
64%
nee
5
36%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Heeft Sander een ban verdiend ?

Bericht door John P »

Daar SSassen de moderators ziet als dictators en zelfs vergelijkt met meneer Kim van Noord Korea, zie ik het als plicht om het volk een stem te geven.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Heeft Sander een ban verdiend ?

Bericht door pappaleo »

Nee, van mij hoeft ie geen ban. Maar wat meer zelfbeheersing zou hem sieren. Hij beweert dat hij meer snapt dan anderen ooit zullen begrijpen; dat is ongetwijfeld waar, maar beperkt zich tot het technische domein.

Op emotioneel en communicatief gebied zijn er nog wel wat stappen te zetten.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Heeft Sander een ban verdiend ?

Bericht door Leeuwarden »

Dat is mooi omschreven, Leo!
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Heeft Sander een ban verdiend ?

Bericht door Leeuwarden »

Ah, kijk, met drie stemmen voor is de ban al werkelijkheid geworden! Het volks tribunaal kan nu gesloten worden!
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Heeft Sander een ban verdiend ?

Bericht door FR_Aad »

.
Bijlagen
IMG_2459.jpeg
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Heeft Sander een ban verdiend ?

Bericht door Olaf Analogue »

Het is belangrijk om te beseffen dat we met alleen geschreven tekst te maken hebben. We hebben er geen toonzetting of gezichtsuitdrukking bij. Iets wat niet ernstig bedoeld is kan wel zo opgevat worden, ik lees zelf altijd, voordat ik het plaats, mijn eigen tekst terug vanuit de ogen van een andere persoon om te kijken of het niet verkeerd zou kunnen vallen. Ik heb geen enkele behoefte om onbedoeld iemand te kwetsen of te beledigen.

De moderators vergelijken met dictators is gewoon geen goed idee, het gebeurt overal te vaak trouwens, het is te gemakkelijk.
We moeten het gewoon een keer met elkaar oneens kunnen zijn zonder het respect voor elkaar te verliezen.

Ik heb tegen de ban gestemd omdat ik verwacht dat Sander ook niet de bedoeling heeft om mensen te kwetsen, maar het zou hem wel sieren om ook zijn teksten terug te lezen alvorens deze te plaatsen.

Met wat over en weer begrip en respect hebben we gewoon een aangenaam forum zo met elkaar.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Heeft Sander een ban verdiend ?

Bericht door Olaf Analogue »

Ik heb mijn reactie geplaats zonder de berichten in kwestie te lezen. Dus ik heb inmiddels in het andere topic ook gereageerd.
De scheldpartijen van Sander kunnen uiteraard niet door de beugel. Topics worden gewoon schoongehouden door de moderators, dat houdt de topics overzichtelijk en leesbaar, daardoor zo te reageren vind ik niet netjes en niet kunnen.
Ook andere geschillen die Sander eventueel heeft met Henkjan heeft zou hij beter op een volwassen wijze buiten het forum met Henkjan bespreekbaar maken.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Heeft Sander een ban verdiend ?

Bericht door Wowly »

Dit draadje voegt niets toe aan de beslissingen die we als moderators nemen, het is geen open tribunaal oid.
Vandaar dat dit wordt gesloten.
Gesloten

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”