Pagina 1 van 1

geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Geplaatst: ma 12 feb 2024, 18:30
door WrineX
gister het folie vervangen van Kapton naar Mylar en iets dunnere aluminium folie,
dacht ik maak een opname met in ear mics (binauraal) dan heb je wel mijn kamer akoestiek , maar dat is ook wat je krijgt met extreme spreiding dus dacht , de beste manier om dat te vangen :) in real life klinkt het iets meer direct.
ik zal ze eens mee willen nemen naar een ruimte die iets groter is met een ZBA dag, kijken hoe dat is.. denk dat het laag dan wel een probleem krijgt maar hoop iets nieuws te hebben voor die tijd :)


Re: geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Geplaatst: ma 12 feb 2024, 19:19
door FR_Aad
Cool concept

Re: geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Geplaatst: ma 12 feb 2024, 19:25
door WrineX
ja het is een raar concept en heel anders dan 150cm lange tweeters :) maar als je beter akoustiek hebt dan ik ... kun je er mee weg komen en luisteren met meer dan 1 persoon :)

Re: geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Geplaatst: ma 12 feb 2024, 21:29
door WrineX
FR_Aad schreef: ma 12 feb 2024, 19:19
Cool concept
Je hebt toch wel met koptelefoon geluisterd hoop ik ? echt een must hoor :)