geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Bericht door WrineX »

gister het folie vervangen van Kapton naar Mylar en iets dunnere aluminium folie,
dacht ik maak een opname met in ear mics (binauraal) dan heb je wel mijn kamer akoestiek , maar dat is ook wat je krijgt met extreme spreiding dus dacht , de beste manier om dat te vangen :) in real life klinkt het iets meer direct.
ik zal ze eens mee willen nemen naar een ruimte die iets groter is met een ZBA dag, kijken hoe dat is.. denk dat het laag dan wel een probleem krijgt maar hoop iets nieuws te hebben voor die tijd :)

Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Bericht door FR_Aad »

Cool concept
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Bericht door WrineX »

ja het is een raar concept en heel anders dan 150cm lange tweeters :) maar als je beter akoustiek hebt dan ik ... kun je er mee weg komen en luisteren met meer dan 1 persoon :)
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: geef de 180 graden planar tweeter nog een kans :)

Bericht door WrineX »

FR_Aad schreef: ma 12 feb 2024, 19:19
Cool concept
Je hebt toch wel met koptelefoon geluisterd hoop ik ? echt een must hoor :)
Plaats reactie