dacht ik maak een opname met in ear mics (binauraal) dan heb je wel mijn kamer akoestiek , maar dat is ook wat je krijgt met extreme spreiding dus dacht , de beste manier om dat te vangen
ik zal ze eens mee willen nemen naar een ruimte die iets groter is met een ZBA dag, kijken hoe dat is.. denk dat het laag dan wel een probleem krijgt maar hoop iets nieuws te hebben voor die tijd
