Nieuwe aanmelding RonnyB
Geplaatst: za 03 feb 2024, 20:19
Vandaag op de zelfbouwaudio dag van het oosten geweest. Super goede indruk van de mensen daar gekregen. Fijn met Barry, Marco en Dick gepraat. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum. Ik ben geïnteresseerd in voedingen, buizen, class d, luidsprekers,platenspelers en 3d printen. Hou er van printen te ontwerpen. Heb een leuke hobbykamer met veel onderdelen en kan sinds kort ook overweg met smd techniek.
Ronny
Ronny