Pagina 1 van 1

Nieuwe aanmelding RonnyB

Geplaatst: za 03 feb 2024, 20:19
door RonnyB
Vandaag op de zelfbouwaudio dag van het oosten geweest. Super goede indruk van de mensen daar gekregen. Fijn met Barry, Marco en Dick gepraat. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum. Ik ben geïnteresseerd in voedingen, buizen, class d, luidsprekers,platenspelers en 3d printen. Hou er van printen te ontwerpen. Heb een leuke hobbykamer met veel onderdelen en kan sinds kort ook overweg met smd techniek.

Ronny :D
IMG_0120.jpeg

Re: Nieuwe aanmelding RonnyB

Geplaatst: za 03 feb 2024, 20:28
door hardbats
Welkom Ronny!
3D printen is altijd leuk en handig om te kunnen :goedzo: denk dat je voor jouw interesses hier aan het goede adres bent :D

Re: Nieuwe aanmelding RonnyB

Geplaatst: za 03 feb 2024, 20:45
door Shadow
Welkom!

Re: Nieuwe aanmelding RonnyB

Geplaatst: zo 04 feb 2024, 0:19
door WrineX
Aaah gezellig en welkom ! lekker werk kamertje!
je kunt een hoop leuke dingen maken met 3D printen , dus dat komt wel goed denk ik!