Nieuwe aanmelding RonnyB

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RonnyB
Berichten: 228
Lid geworden op: za 03 feb 2024, 20:06

Nieuwe aanmelding RonnyB

Bericht door RonnyB »

Vandaag op de zelfbouwaudio dag van het oosten geweest. Super goede indruk van de mensen daar gekregen. Fijn met Barry, Marco en Dick gepraat. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum. Ik ben geïnteresseerd in voedingen, buizen, class d, luidsprekers,platenspelers en 3d printen. Hou er van printen te ontwerpen. Heb een leuke hobbykamer met veel onderdelen en kan sinds kort ook overweg met smd techniek.

Ronny :D
IMG_0120.jpeg
Laatst gewijzigd door RonnyB op za 03 feb 2024, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Nieuwe aanmelding RonnyB

Bericht door hardbats »

Welkom Ronny!
3D printen is altijd leuk en handig om te kunnen :goedzo: denk dat je voor jouw interesses hier aan het goede adres bent :D
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe aanmelding RonnyB

Bericht door Shadow »

Welkom!
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Nieuwe aanmelding RonnyB

Bericht door WrineX »

Aaah gezellig en welkom ! lekker werk kamertje!
je kunt een hoop leuke dingen maken met 3D printen , dus dat komt wel goed denk ik!
Plaats reactie