Ronny
Nieuwe aanmelding RonnyB
Moderator: Beheerdersteam
Nieuwe aanmelding RonnyB
Vandaag op de zelfbouwaudio dag van het oosten geweest. Super goede indruk van de mensen daar gekregen. Fijn met Barry, Marco en Dick gepraat. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum. Ik ben geïnteresseerd in voedingen, buizen, class d, luidsprekers,platenspelers en 3d printen. Hou er van printen te ontwerpen. Heb een leuke hobbykamer met veel onderdelen en kan sinds kort ook overweg met smd techniek.
Ronny
Ronny
Laatst gewijzigd door RonnyB op za 03 feb 2024, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nieuwe aanmelding RonnyB
Welkom Ronny!
3D printen is altijd leuk en handig om te kunnen
denk dat je voor jouw interesses hier aan het goede adres bent 
3D printen is altijd leuk en handig om te kunnen
Re: Nieuwe aanmelding RonnyB
Aaah gezellig en welkom ! lekker werk kamertje!
je kunt een hoop leuke dingen maken met 3D printen , dus dat komt wel goed denk ik!
je kunt een hoop leuke dingen maken met 3D printen , dus dat komt wel goed denk ik!
