na een relatief goede start, is het nu toch wel een beetje rustig qua nieuwe aanmeldingen. helaas heeft nog lang niet iedereen die op bifi.nl actief was de weg weten te vinden naar ons forum.
wat voor mogelijkheden zijn er om er voor te zorgen dat er wat meer volk op t forum aanwezig is? ik had bv PM's verstuurd vanaf bifi.nl, maar ik denk dat deze lang niet allemaal gelezen zijn. e-mail adressen had ik erg weinig, dus dat schoot ook niet op.
iemand wat frisse ideeën?
reclame voor t forum....
Moderator: Beheerdersteam
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Je kan 1 en ander posten of reageren op de andere forums en in je "handtekening"de verwijzing maken naar dit forum.
Maar ik zou heel even nog rustig doen, want als de mensen opzoek gaan naar http://quebec.messageboard.nl/8191 .... ehm, da's lastig. Zodra www.zelfbouwaudio.nl (en .be) eris kan de reclamecampagne goed van start. Op sites vermelden, je onderschrift bij mail, links aanmelden bij zoekmachines, zorgen dat je veel metatags hebt staan in je index van de maken internetsite etc etc. Dat onthouden mensen meer en beter.
Maar ik zou heel even nog rustig doen, want als de mensen opzoek gaan naar http://quebec.messageboard.nl/8191 .... ehm, da's lastig. Zodra www.zelfbouwaudio.nl (en .be) eris kan de reclamecampagne goed van start. Op sites vermelden, je onderschrift bij mail, links aanmelden bij zoekmachines, zorgen dat je veel metatags hebt staan in je index van de maken internetsite etc etc. Dat onthouden mensen meer en beter.
Ach, ik vind het eigenlijk niet zo erg dat het niet gelijk holder de bolder van stapel loopt. Je moet ook maar net iets serieus onder handen hebben en wat langzaam groeit houdt ook langer stand zullen we maar denken. Het geeft ook de mogelijkheid om eerst de site goed op poten te zetten zodat het van die kant ook aantrekkelijk wordt.
Heb net een nieuwe woning betrokken en als dat een beetje op orde is ga ik weer eens met de speakers aan de slag. Op het programma staan aktief gecorrigeerde laagweergevers voor onder mijn VS VR1'tjes. En als dat tot een goed einde is gebracht komt vervanging van de VR1's aan de beurt voor wat beters.
Dat het niet zo snel loopt geeft ook de mogelijkheid om het serieus te houden en dieper in te gaan op zaken dan hoe zet ik mijn S&C bouwpakket in elkaar. De meeste input op ex-bifi kwam toch van mensen die vragen hadden over een bepaald bestaand bouwontwerp, waarop dan een antwoord van een "deskundige" kwam. Wat mij betreft gaat het hier ook over eigen ontwerpen door de wat meer ervaren bouwers.
Het idee van meer dan alleen een forum spreekt mij wel aan. Iedereen dweept met Dickason, maar eigenlijk is dat een moeilijk leesbaar boek en je moet eigenlijk al weten waar het over gaat om het te snappen. Een niet al te moeilijke opbouwende uitleg van wat een speaker nou eigenlijk is zou mooi passen als site onderdeel.
Als "zelfbouwaudio.nl" online is zal ik het wel in mijn sig op HEAR zetten.
Zomaar wat gedachten
Grtz.
Heb net een nieuwe woning betrokken en als dat een beetje op orde is ga ik weer eens met de speakers aan de slag. Op het programma staan aktief gecorrigeerde laagweergevers voor onder mijn VS VR1'tjes. En als dat tot een goed einde is gebracht komt vervanging van de VR1's aan de beurt voor wat beters.
Dat het niet zo snel loopt geeft ook de mogelijkheid om het serieus te houden en dieper in te gaan op zaken dan hoe zet ik mijn S&C bouwpakket in elkaar. De meeste input op ex-bifi kwam toch van mensen die vragen hadden over een bepaald bestaand bouwontwerp, waarop dan een antwoord van een "deskundige" kwam. Wat mij betreft gaat het hier ook over eigen ontwerpen door de wat meer ervaren bouwers.
Het idee van meer dan alleen een forum spreekt mij wel aan. Iedereen dweept met Dickason, maar eigenlijk is dat een moeilijk leesbaar boek en je moet eigenlijk al weten waar het over gaat om het te snappen. Een niet al te moeilijke opbouwende uitleg van wat een speaker nou eigenlijk is zou mooi passen als site onderdeel.
Als "zelfbouwaudio.nl" online is zal ik het wel in mijn sig op HEAR zetten.
Zomaar wat gedachten
Grtz.
