Pagina 1 van 1

SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Geplaatst: wo 17 jan 2024, 15:03
door Bas Horneman
TAVELÅN bamboe doosjes van Ikea. Bovenplaat van aluminiumopmaat

Re: SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Geplaatst: do 18 jan 2024, 9:28
door Piet1950
Ziet er heel netjes en strak uit. Mooi versterkertje geworden. Dit bakje kende ik nog niet. Maar heel handig, die IKEA bakjes....

Piet
4699 monoblock 84.jpg

Re: SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Geplaatst: do 18 jan 2024, 12:59
door Bas Horneman
Netjes! En een goed idee! Aan de open kant de plaat zetten met spacers. Of tenminste zo lijkt het...

Re: SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Geplaatst: vr 19 jan 2024, 13:09
door Piet1950
Of tenminste zo lijkt het...
Zo is het ook. De "gereedschap bakjes" hebben geen facet voor "verzonken" plaatsing van een bovenplaat. Vandaar deze constructie. En met nog wat gaten in de bodem geeft dit nog wat extra "lucht" voor de warmteafvoer. En het ziet er wel aardig uit ook.

Piet