SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Bericht door Bas Horneman »

TAVELÅN bamboe doosjes van Ikea. Bovenplaat van aluminiumopmaat
Bijlagen
Scheme-it-export-6n3pEl84se-2024-01-16-14-30.png
PXL_20240117_115818152-EDIT.jpg
PXL_20240117_115834435-EDIT.jpg
PXL_20240117_120835771-EDIT.jpg
PXL_20240117_120852028-EDIT.jpg
Piet1950
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 15:34
Locatie: Alblasserwaard

Re: SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Bericht door Piet1950 »

Ziet er heel netjes en strak uit. Mooi versterkertje geworden. Dit bakje kende ik nog niet. Maar heel handig, die IKEA bakjes....

Piet
4699 monoblock 84.jpg
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Bericht door Bas Horneman »

Netjes! En een goed idee! Aan de open kant de plaat zetten met spacers. Of tenminste zo lijkt het...
Piet1950
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 15:34
Locatie: Alblasserwaard

Re: SE EL84 met 6N3P en een beetje feedback.

Bericht door Piet1950 »

Of tenminste zo lijkt het...
Zo is het ook. De "gereedschap bakjes" hebben geen facet voor "verzonken" plaatsing van een bovenplaat. Vandaar deze constructie. En met nog wat gaten in de bodem geeft dit nog wat extra "lucht" voor de warmteafvoer. En het ziet er wel aardig uit ook.

Piet
Plaats reactie