MMBoshoven stelt zich voor
Moderator: Beheerdersteam
-
MMBoshoven
- Berichten: 7
- Lid geworden op: ma 06 nov 2023, 10:05
MMBoshoven stelt zich voor
Dag allemaal,
even kort voorstellen:
Marco Boshoven, 50 jaar uit Groningen met iets teveel hobby's waaronder een beetje aanrommelen met speakers.
voorlopig nog een ontzettende noob in speakerbouw dus ik verheug me er op om via dit platform meer te leren.
ik zal later wat plaatsen wat ik tot nu gebouwd heb.
Groet,
Marco
Update:
even kort voorstellen:
Marco Boshoven, 50 jaar uit Groningen met iets teveel hobby's waaronder een beetje aanrommelen met speakers.
voorlopig nog een ontzettende noob in speakerbouw dus ik verheug me er op om via dit platform meer te leren.
ik zal later wat plaatsen wat ik tot nu gebouwd heb.
Groet,
Marco
Update:
Laatst gewijzigd door MMBoshoven op ma 06 nov 2023, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: MMBoshoven stelt zich voor
Welkom op dit forum Marco, we zijn altijd benieuwd naar bouwsels.
Misschien heb je het al gezien, er is over 2 weken een luisterdag in Groningen: viewtopic.php?t=31522
Misschien heb je het al gezien, er is over 2 weken een luisterdag in Groningen: viewtopic.php?t=31522
-
MMBoshoven
- Berichten: 7
- Lid geworden op: ma 06 nov 2023, 10:05
-
MMBoshoven
- Berichten: 7
- Lid geworden op: ma 06 nov 2023, 10:05
Re: MMBoshoven stelt zich voor
Ja een Klonicke
Ik was gelijk verliefd op het model. Hiervoor had ik de Jamo S606 staan en ik vond ze veel te groot. Deze zijn klein en klinken groots!
Erg blij met mijn eerste build.
Ik was gelijk verliefd op het model. Hiervoor had ik de Jamo S606 staan en ik vond ze veel te groot. Deze zijn klein en klinken groots!
Erg blij met mijn eerste build.
Re: MMBoshoven stelt zich voor
Welkom Marco.
Te veel hobby's is herkenbaar. Je bouwsels zien er goed uit! Neem ze mee zou ik zeggen.
Te veel hobby's is herkenbaar. Je bouwsels zien er goed uit! Neem ze mee zou ik zeggen.
Re: MMBoshoven stelt zich voor
Welkom ook namens mij.
Zo te zien hoeven we je over houtbewerking niet veel meer te vertellen.
Ziet er keurig uit.
Zo te zien hoeven we je over houtbewerking niet veel meer te vertellen.
Ziet er keurig uit.
-
MMBoshoven
- Berichten: 7
- Lid geworden op: ma 06 nov 2023, 10:05
-
MMBoshoven
- Berichten: 7
- Lid geworden op: ma 06 nov 2023, 10:05
-
MMBoshoven
- Berichten: 7
- Lid geworden op: ma 06 nov 2023, 10:05
Re: MMBoshoven stelt zich voor
Had vandaag de zaak open, anders was ik even komen kijken op de luisterdag. Heb er nu 2x bezocht, erg leuk!
Jos.
