Reckhorn A400 (met wat werk)

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
snoef3

Reckhorn A400 (met wat werk)

Bericht door snoef3 »

Verkocht!
Ik heb een Reckhorn A400 te koop. Een subwoofer versterker en vooral ook een filter waar de purist zijn vingers bij aflikt; ik kan me niet voorstellen dat er nog meer is wat je zou willen instellen dan wat dit filter te bieden heeft. Inclusief, bijzonder, een gefilterde rca uitgang voor bi-ampen op laag.
Er is nog een bijzonderheid: er is iets mee aan de hand waardoor er soms een lichte brom ontstaat, die houdt een tijdje aan en verdwijnt dan weer. Mogelijke oorzaak zeg ik als redelijke leek: een brakke condensater of slechte soldeerverbindingen want op de printplaat zijn twee plekken te zien die mogelijk heet zijn geworden.
Leuk project, ergens op internet heb ik ooit een draadje gevonden wat vol met upgrades stond voor deze versterker.
Over dit probleem eerder gepost (viewtopic.php?t=30570#p2032268) maar uiteindelijk versterker weggehaald en staat nu ruim een jaar stof te vangen. In dat draadje ook geluidsfragmenten van het probleem.
Prijs: tja bieden zou ik zeggen maar ik moet volgens de regels een prijs noemen geloof ik. €40 euro. maar meer mag natuurlijk ook. Graag ophalen, 4kg, omgeving Utrecht. Ik ga hem volgende week ook op marktplaats zetten.
user manual en specs: https://reckhorn.com/media1/Bedienungsa ... 0A-400.pdf
oh ja, van de speakeruitgangen voor de subwoofer is bij een het plastic kapje verdwenen, zie foto 2.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gesloten