Platenspeler gevraagd
Platenspeler gevraagd
Ik zoek een nette werkende platenspeler in de 30 euro categorie voor een beginner. Wie heeft er nog wat staan? Kleine dingen kan ik oplossen. Omgeving Den Haag of Utrecht. Ergens anders kan ook, maar dan moet ik wat regelen
Mvg, Paul
Mvg, Paul
Re: Platenspeler gevraagd
Ik zou eens bij een kringloop winkel in de buurt gaan kijken.
Re: Platenspeler gevraagd
Dat doe ik regelmatig. Als ik een fantasieloos torentje wil hebben uit de jaren '90 ben ik daar spekkoper
Re: Platenspeler gevraagd
Het is inderdaad veel plastic wat je daar tegenkomt, ja.
Aan de andere kant, de tijd dat je voor een paar tientjes een knappe Thorens, Dual of degelijke Japanner uit de jaren '70 hebt ligt al weer een paar jaar achter ons.
Maar, wie weet heeft een forumlid nog wel iets leuks in de opslag staan.
Aan de andere kant, de tijd dat je voor een paar tientjes een knappe Thorens, Dual of degelijke Japanner uit de jaren '70 hebt ligt al weer een paar jaar achter ons.
Maar, wie weet heeft een forumlid nog wel iets leuks in de opslag staan.
Re: Platenspeler gevraagd
Ja, dat is bij mij nog niet helemaal ingedaald. Maar ach, een Flips 212 met lakschade moet toch wel kunnen dacht ik
Re: Platenspeler gevraagd
Hangt het ook wel een beetje af van je locatie. De kringloop op het platteland heeft meestal wat meer kwaliteit te bieden dan die van een stad. Niet dat je daar meteen een Thorens TD 160 vindt.
Re: Platenspeler gevraagd
Er gaan ook al jaren geruchten op diverse fora dat "het wat betere spul" dat bij de kringloop binnenkomt niet eens de winkel bereikt,
maar apart gehouden word voor opkopers.
maar apart gehouden word voor opkopers.
Re: Platenspeler gevraagd
Dat er "deals" worden gemaakt is helaas geen gerucht, ik ken iemand die bij een kringloop heeft gewerkt en het geldt ook voor de mooie (en ook lelijke maar goed verkoopbare) vintage meubels ... da's denkelijk een lekker lucratief handeltje voor de chef van de kringloop.
Re: Platenspeler gevraagd
@pcdg Tijd terug voor een vriendin op zoek geweest naar een platenspeler en ben toen op een erg leuke Technics SL-QD3 Quartz (direct drive) voor € 50,- gevonden, zet ook een zoekertje aan op Marktplaats zodat je op tijd wordt gewaarschuwd.
ps.
Je bericht staat in de verkeerde rubriek
ps.
Je bericht staat in de verkeerde rubriek
Re: Platenspeler gevraagd
Ik ga mijn ogen en oren eens spitsen. Ook bij de kringloopcentra wat verder weg!
Dank allen!
mvg, Paul
Dank allen!
mvg, Paul
Re: Platenspeler gevraagd
Yep, zeker doen. De ene kringloop is beslist de andere niet heb ik gemerkt. En het is ook een kwestie van een beetje geluk hebben! Hebben ze er verstand van of niet? Zo ja, dan staat het vaak niet in de winkel maar wordt het op Marktplaats gezet en kun je lang wachten. Bij dat soort winkels liggen de gemiddelde prijzen van alle doorsnee audiospul relatief hoog >= €50
Re: Platenspeler gevraagd
Zeker waar, toevallig afgelopen zaterdag nog met mijn vrouw bij 3 kringloopwinkels langs geweest. (haar initiatief...)
Bij de eerste waren de CD's 25 Eurocent per stuk. bij de 2e waren ze 50 cent, en bij de 3e waren ze een hele euro het stuk.
Nog al een verschil, ja.
Bij de eerste waren de CD's 25 Eurocent per stuk. bij de 2e waren ze 50 cent, en bij de 3e waren ze een hele euro het stuk.
Nog al een verschil, ja.
Re: Platenspeler gevraagd
Zoiets misschien?
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ler-ap-b20
Rond de 30e staan er een paar Technicsen te koop maar meeste met de T4P element.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ler-ap-b20
Rond de 30e staan er een paar Technicsen te koop maar meeste met de T4P element.
Re: Platenspeler gevraagd
Er is toch niets mis met een (P mount) T4P aansluiting?
Re: Platenspeler gevraagd
Dat lijkt er heel aardig op. Ik ga haar eens contacteren. Thanks!Ma_Jab schreef: ↑do 24 aug 2023, 20:51Zoiets misschien?
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ler-ap-b20
Rond de 30e staan er een paar Technicsen te koop maar meeste met de T4P element.
Groeten, Paul
Re: Platenspeler gevraagd
Ik heb een hele leuke Dual 505-2 op de kop getikt voor 25 euro. Er is nog wel wat werk aan, maar niets dat ik zelf niet kan fixen 
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Platenspeler gevraagd
fijne speler hoor 
Re: Platenspeler gevraagd
Dank jullie wel. Ik kan er nog veel meer over zeggen, maar dat past niet in het verkoophoekje. Deze mag naar het archief!
mvg, Paul
mvg, Paul
