Platenspeler gevraagd

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Platenspeler gevraagd

Bericht door Pcdg »

Ik zoek een nette werkende platenspeler in de 30 euro categorie voor een beginner. Wie heeft er nog wat staan? Kleine dingen kan ik oplossen. Omgeving Den Haag of Utrecht. Ergens anders kan ook, maar dan moet ik wat regelen

Mvg, Paul
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door ray5150 »

Ik zou eens bij een kringloop winkel in de buurt gaan kijken.
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Pcdg »

Dat doe ik regelmatig. Als ik een fantasieloos torentje wil hebben uit de jaren '90 ben ik daar spekkoper
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door ray5150 »

Het is inderdaad veel plastic wat je daar tegenkomt, ja. :lol:
Aan de andere kant, de tijd dat je voor een paar tientjes een knappe Thorens, Dual of degelijke Japanner uit de jaren '70 hebt ligt al weer een paar jaar achter ons.

Maar, wie weet heeft een forumlid nog wel iets leuks in de opslag staan.
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Pcdg »

Ja, dat is bij mij nog niet helemaal ingedaald. Maar ach, een Flips 212 met lakschade moet toch wel kunnen dacht ik
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door richard »

Hangt het ook wel een beetje af van je locatie. De kringloop op het platteland heeft meestal wat meer kwaliteit te bieden dan die van een stad. Niet dat je daar meteen een Thorens TD 160 vindt.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door ray5150 »

Er gaan ook al jaren geruchten op diverse fora dat "het wat betere spul" dat bij de kringloop binnenkomt niet eens de winkel bereikt,
maar apart gehouden word voor opkopers.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door SARK »

Dat er "deals" worden gemaakt is helaas geen gerucht, ik ken iemand die bij een kringloop heeft gewerkt en het geldt ook voor de mooie (en ook lelijke maar goed verkoopbare) vintage meubels ... da's denkelijk een lekker lucratief handeltje voor de chef van de kringloop.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door SARK »

@pcdg Tijd terug voor een vriendin op zoek geweest naar een platenspeler en ben toen op een erg leuke Technics SL-QD3 Quartz (direct drive) voor € 50,- gevonden, zet ook een zoekertje aan op Marktplaats zodat je op tijd wordt gewaarschuwd.

ps.
Je bericht staat in de verkeerde rubriek :wink:
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Pcdg »

Ik ga mijn ogen en oren eens spitsen. Ook bij de kringloopcentra wat verder weg!

Dank allen!

mvg, Paul
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Pjotr »

Yep, zeker doen. De ene kringloop is beslist de andere niet heb ik gemerkt. En het is ook een kwestie van een beetje geluk hebben! Hebben ze er verstand van of niet? Zo ja, dan staat het vaak niet in de winkel maar wordt het op Marktplaats gezet en kun je lang wachten. Bij dat soort winkels liggen de gemiddelde prijzen van alle doorsnee audiospul relatief hoog >= €50
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door ray5150 »

Zeker waar, toevallig afgelopen zaterdag nog met mijn vrouw bij 3 kringloopwinkels langs geweest. (haar initiatief...)
Bij de eerste waren de CD's 25 Eurocent per stuk. bij de 2e waren ze 50 cent, en bij de 3e waren ze een hele euro het stuk.
Nog al een verschil, ja.
Ma_Jab
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 04 mar 2022, 10:16

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Ma_Jab »

Zoiets misschien?
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ler-ap-b20
Rond de 30e staan er een paar Technicsen te koop maar meeste met de T4P element.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door SARK »

Er is toch niets mis met een (P mount) T4P aansluiting?
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Pcdg »

Ma_Jab schreef: do 24 aug 2023, 20:51
Zoiets misschien?
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ler-ap-b20
Rond de 30e staan er een paar Technicsen te koop maar meeste met de T4P element.
Dat lijkt er heel aardig op. Ik ga haar eens contacteren. Thanks!

Groeten, Paul
Ma_Jab
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 04 mar 2022, 10:16

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Ma_Jab »

SARK schreef: vr 25 aug 2023, 5:53
Er is toch niets mis met een (P mount) T4P aansluiting?
Integendeel, het is super makkelijk - je bent wel wat beperkt in elementkeuze en de instappers zijn iets duurder, maar of je in een DT van €30 veel met elementen gaat wisselen?
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Pcdg »

Ik heb een hele leuke Dual 505-2 op de kop getikt voor 25 euro. Er is nog wel wat werk aan, maar niets dat ik zelf niet kan fixen :-)
IMG_20230827_153757.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Shadow »

Mooi!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Henkjan »

fijne speler hoor :goedzo:
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Platenspeler gevraagd

Bericht door Pcdg »

Dank jullie wel. Ik kan er nog veel meer over zeggen, maar dat past niet in het verkoophoekje. Deze mag naar het archief!

mvg, Paul
Gesloten