Pagina 1 van 1

Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Geplaatst: do 27 jul 2023, 16:41
door Kimbo070
Hee hallo, ik zoek een leuk setje voor onder de 200 euro, het is voor een oude ford fiesta waarbij ik ruimte heb in de voordeuren en de hoedenplank. Tips zijn welkom :-)

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Geplaatst: do 27 jul 2023, 16:48
door Henkjan
welkom hier!

is die €200 je budget voor alleen de speakers?
en wat heb je verder al in de auto? HU, amp, etc?

wat is het doel, wil je voor SQ gaan, of moet het vooral leuk zijn?
in dat eerste geval zou ik de hoedenplank vergeten en gaan voor een leuk 2weg composetje met losse tweeters op t dash
in t tweede geval coaxen in de deur, en woofers in de hoedenplank. wel opletten met de hoedenplank dat ze daar stevig vast kunnne blijven, dat je niet bij de eerste noodstop een woofer in je nek hebt

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Geplaatst: do 27 jul 2023, 17:01
door ray5150
Ik zie 070 staan, dus je zou hier eens je licht kunnen gaan opsteken. (kijken en luisteren dus)
https://shop.carshopfortuin.nl/143-carstereo

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Geplaatst: vr 04 aug 2023, 13:41
door Kimbo070
Hi Henkjan, bedankt voor je reactie. Het moet wel een beetje goeie kwaliteit zijn idd. Daarmee bedoel je SQ toch? Zijn er merken die in die range die altijd wel goed zijn aangeschreven?

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Geplaatst: vr 04 aug 2023, 14:11
door Henkjan
Kimbo070 schreef: vr 04 aug 2023, 13:41
Het moet wel een beetje goeie kwaliteit zijn idd. Daarmee bedoel je SQ toch?
psies

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Geplaatst: vr 04 aug 2023, 18:17
door Shadow
Kimbo070 schreef: vr 04 aug 2023, 13:41
Hi Henkjan, bedankt voor je reactie. Het moet wel een beetje goeie kwaliteit zijn idd. Daarmee bedoel je SQ toch? Zijn er merken die in die range die altijd wel goed zijn aangeschreven?
Audio System, Gladen, Focal