Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Kimbo070
Berichten: 2
Lid geworden op: do 27 jul 2023, 16:32

Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Bericht door Kimbo070 »

Hee hallo, ik zoek een leuk setje voor onder de 200 euro, het is voor een oude ford fiesta waarbij ik ruimte heb in de voordeuren en de hoedenplank. Tips zijn welkom :-)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Bericht door Henkjan »

welkom hier!

is die €200 je budget voor alleen de speakers?
en wat heb je verder al in de auto? HU, amp, etc?

wat is het doel, wil je voor SQ gaan, of moet het vooral leuk zijn?
in dat eerste geval zou ik de hoedenplank vergeten en gaan voor een leuk 2weg composetje met losse tweeters op t dash
in t tweede geval coaxen in de deur, en woofers in de hoedenplank. wel opletten met de hoedenplank dat ze daar stevig vast kunnne blijven, dat je niet bij de eerste noodstop een woofer in je nek hebt
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Bericht door ray5150 »

Ik zie 070 staan, dus je zou hier eens je licht kunnen gaan opsteken. (kijken en luisteren dus)
https://shop.carshopfortuin.nl/143-carstereo
Kimbo070
Berichten: 2
Lid geworden op: do 27 jul 2023, 16:32

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Bericht door Kimbo070 »

Hi Henkjan, bedankt voor je reactie. Het moet wel een beetje goeie kwaliteit zijn idd. Daarmee bedoel je SQ toch? Zijn er merken die in die range die altijd wel goed zijn aangeschreven?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Bericht door Henkjan »

Kimbo070 schreef: vr 04 aug 2023, 13:41
Het moet wel een beetje goeie kwaliteit zijn idd. Daarmee bedoel je SQ toch?
psies
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Goed setje voor onder de 200 euro? iemand tips?

Bericht door Shadow »

Kimbo070 schreef: vr 04 aug 2023, 13:41
Hi Henkjan, bedankt voor je reactie. Het moet wel een beetje goeie kwaliteit zijn idd. Daarmee bedoel je SQ toch? Zijn er merken die in die range die altijd wel goed zijn aangeschreven?
Audio System, Gladen, Focal
Plaats reactie