Hallo, ik heb een autoradio ingebouwd in mijn bus Opel trafic, zolang de bus stationeer loop is er niks aan de hand maar zodra ik ga rijden springt de radio uit en weer aan als ik weer stil sta doet hij het weer. Ik heb de rode en gele draad rechtstreeks naar de accu gedaan maar dat hielp ook niet weet geen raad meer maar misschien heeft hier iemand een oplossing.
Vr Gr.
Problemen met autoradio
Moderator: Beheerdersteam
-
sieger iphone
- Berichten: 1
- Lid geworden op: ma 05 jun 2023, 19:31
Re: Problemen met autoradio
Waarschijnlijk zit het snelheidssignaal op de mute ingang of antenne remote uitgang. Begin eens met alleen constant +, geschakeld + en massa aan te bieden aan de radio.
