2U behuizing: KJF Audio MA-01 (aangepaste Modushop Slim Line 02/350)

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
flamingbeatz

2U behuizing: KJF Audio MA-01 (aangepaste Modushop Slim Line 02/350)

Bericht door flamingbeatz »

Aangepaste Modushop Slim Line 02/350), met montagegaten voor Hypex N252MP modules. Hij is modulair ontworpen, dus waarschijnlijk past ook de rest van de NCxxxMP reeks, maar dat weet ik niet zeker.

Het was ooit een MA-01 KJF Audio Flexible amplifier, maar ik heb de versterkermodules eruit gehaald voor een project. Voor de rest is hij volledig compleet en zou je dus weer een compleet werkende versterker mee kunnen maken door alleen de 4x NC252 toe te voegen.
Verder is de behuizing netjes en krasvrij.

De behuizing mag compleet met kabels en printen weg voor 40 euro.
Verzenden (kosten koper) is mogelijk, of ophalen in Almere.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door flamingbeatz op ma 28 aug 2023, 22:55, 4 keer totaal gewijzigd.
meooms

Re: 8x250W versterker met 4x Hypex NC252MP - KJF Audio MA-01

Bericht door meooms »

In 1-2019 gekocht via de Kickstarter van de MA-01 KJF Audio Flexible amplifier . Deze is nu gewoon via kjfaudio.com te koop.
De versterker uitgangen zijn redelijk specifiek uitgevoerd op 2x Neutrik NL8 omdat ik voornamelijk 3 en 4 weg systemen gebruik.
Uiteindelijk heb ik de versterker bijna niet gebruikt, hooguit 8 uur.

Ik heb de versterkermodules er al uit geschroefd om te gebruiken in een project, maar bedacht mij vandaag dat het zonde is als er hier iemand is die de complete versterker goed kan gebruiken. Als iemand geïnteresseerd is zet ik hem uiteraard weer in elkaar.

Een selectie van de specificaties die afhankelijk zijn van de implementatie door KJF:
  • 12V trigger
  • Single button interface function control and warning
  • Microprocessor controlled
  • Muted start-up process
  • DC detection and protection from DC produced during catastrophic amp failure
  • DC connected inputs (make sure you have no DC on the inputs)
  • Clip indication
  • Active temperature control and indication
  • Industry standard Multi function Neutrik connectors which can take and XLR or 1/4 Jack connector for balanced or single ended connection
€1200 is mijn richtprijs, onderhandelen is mogelijk. Op dit moment kost deze configuratie €1772 ex. verzendkosten.
Verzenden (verzendkosten voor koper) of ophalen in Almere.
Zou je ook alleen de behuizong verkopen?
flamingbeatz

Als er verder geen interesse is dan wil ik de behuizing los verkopen.

Ik wil je wel even laten weten dat je de behuizing eventueel ook nieuw kunt kopen voor niet gek veel.
meooms

Bericht door meooms »

Heb die behuizing gekocht, bedankt!
Mocht je de electronica (de pcb en bedrading) over houden, ben ik alsnog zeer geinteresseerd voor mijn eigen multipel NC500MP project!
SARK

Bericht door SARK »

Ik weet dat het niet wordt gewaardeerd om in een verkooptopic een discussie te starten maar @meooms ik snap jouw gedachtegang niet zo goed ... als ik het zo lees had je beter meteen de hele kast van flamingbeatz kunnen overnemen want dan had je de kast en de elektronica gehad.
flamingbeatz

Lijkt inderdaad wat zonde, maar misschien met een goede specifieke reden?

In ieder geval, ik zal dit topic aanpassen zodat het duidelijk is dat nu alleen de behuizing nog beschikbaar is.
Raymond

Re: 2U behuizing: KJF Audio MA-01 (aangepaste Modushop Slim Line 02/350)

Bericht door Raymond »

Ik volg het even niet meer: meooms lijkt de behuizing te hebben gekocht, maar toch is de electronica al weg en de behuizing nog beschikbaar?
meooms

Bericht door meooms »

Willicht verwarrend, daarom om je niet onnodig met dit raadsel te kwellen verdere uitleg:
- aanbod was voor behuizing + versterkermodules. Die laatste had ik zeld al, maar dacht wat een mooie behuizing
- verkoper vertelt waar je deze kan kopen, eb prijs valt erg mee, dus deze aldaar aangeschaft.
- ben nu bezig met mijn eigen hypex modules in de elders gekochte kast te monteren, zie toevallig weer deze advertentie en denk: de pcb in de advertentie zou nu toch wel makkelijk zijn; ik vraag of hij deze nog heeft.

Blijft de vraag staan of flamingbeatz eventueel de printborden e.d. apart zou willen verkopen.
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

TS geeft aan dat nu alleen de behuizing nog te koop is, hij heeft de advertentie gewijzigd, mogelijk heeft er eerst wat anders gestaan. Bieden is hier niet toegestaan, svp een prijs noemen en duidelijk aangeven wat je te koop hebt. Regels vraag en aanbod.
flamingbeatz

Opnieuw aangepast adhv de opmerking van Barry2001.

Als het zo te ingewikkeld wordt mag hij eventueel dicht. De interesse valt tegen.
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

De regels voor vraag en aanbod zijn toch eenvoudig lijkt me, je maakt(e) het zelf complex. Maar duidelijk zo, dank :goedzo:
Advertentie sluiten als je dat wilt kun je zelf, door je 1e post te ‘wijzigen’.
flamingbeatz

Hij is verkocht.
Gesloten