aangeboden voor iemand die er mee wil spelen !

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

aangeboden voor iemand die er mee wil spelen !

Bericht door WrineX »

Zo ik moet echt opruimen, en wil graag wat van mijn testjes weg doen want ik heb ruimte nodig en geld voor een berg magneten :)
(naja de ruimte niet zozeer voor de magneten maar mijn gemoedstoestand)


De items waren testjes en over elk item is een video te vinden of is ooit mee gegaan naar een luisterdag. beide items zijn alleen geschikt voor iemand die er wat mee wil aanklooien en zijn niet direct bruikbaar als volledige set! het is wat het is en is te beluisteren voordat je beslist. en dan moet je zelf maar kijken wat je er mee doet.

-2 x Mini Planar magnetic 3 way (gereserveerd)(zonder filter, dus 6 kanalen DSP en 6 kanalen versterking vereist of iemand die het aandurft om ze passief te maken)
Stonden op de luister dag in Hengelo. en de midrange en tweeter zijn soortgelijk aan die van Chris zijn demo met de grown ups

een muziek video (met sub van pirate logic) en bouw verslag video reeks:

[ Bekijk op youtube ]

[ Bekijk op youtube ]

Prijs : 750 euro dat is een stuk lager dan dat iedereen zei dat ik ze van de hand moest doen maar ze hebben geen filter. wat best prijzig en moeilijker is met een 3 weg. en ik wil ze graag weg hebben.

- 2x 130 cm lange ribbon 2 breed. impedantie 5.6 Ohm meen ik en efficiency van niks 81-82dB 2.85volt ? DSP of actief vereist!
Een van de ribbons is ooit omgevallen en er zijn wat beschadigingen in het mdf (werkt wel prima), dit is echt iets voor iemand die er mee wil stoeien zonder de magneten te kopen en de ribbon te maken. als ik er nog iets voor kan krijgen mooi mee genomen anders haal ik de magneten er uit. en gaat de rest in de container.

Prijs: 200 euro voor beide

muziek video en een bouwverslag video reeks:

[ Bekijk op youtube ]

[ Bekijk op youtube ]


- 2 x mini bass paneel, een heeft een soldeer reparatie (ook omgevallen.... ik laat veel omvallen zo lijkt) mogen weg voor de prijs van de magneten en het staal. anders haal ik de magneten er uit en het staal. wat ik zonde zou vinden. persoonlijk zou ik lichte damping aanbrengen om van de resonantie freq af te komen. maar dat moet je dan zelf doen.

Hier een van de vele video's waar ze in voor komen, zelfde paneel zit in de mini planar magnetic en nog vele andere test video's en een bouwverslag reeks

[ Bekijk op youtube ]

[ Bekijk op youtube ]

Prijs : 175 euro voor beide (zie het als de aankoop van magneten en benodigd staal, en een vleugje van mijn tijd)

Geen van boven is af of perfect doe er mee wat je wil indien geïnteresseerd. eerste item ga ik niet uit elkaar halen (onmogelijk wat betreft bass paneel , zou wel de mid/tweet er uit kunnen halen en die kan ik sowieso kwijt)

mocht je geïnteresseerd zijn of er meer van willen weten en komen luisteren (beetje moeilijk met de bass paneeltjes) ben je van harte welkom of stuur me een berichtje dan kun je me bellen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gesloten