Pagina 1 van 1

KEF B139 SP1044

Geplaatst: ma 27 mar 2023, 18:31
door pappaleo
Een paartje van de bekende KEF B139.
Hebben een tijdje dienst gedaan als binnenspeaker van de Isobarix.
IMG_20230327_163928_1280x640.jpg
IMG_20230327_164004_1280x640.jpg
Zijn niet meer moeders mooiste, maar functioneren nog uitstekend.

Vraagprijs €50.
Liever niet verzenden.

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: zo 30 apr 2023, 22:00
door pappaleo
up

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: vr 23 jun 2023, 8:38
door pappaleo
7-up-24-x-330-ml.png

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: za 28 okt 2023, 0:03
door pappaleo
791.jpg

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: za 28 okt 2023, 0:27
door Henkjan
pappaleo schreef: za 28 okt 2023, 0:03
Bump
@wouter: heeft daar liever een leuk plaatje bij

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: za 28 okt 2023, 0:36
door Olaf Analogue
Ik denk dat deze via Marktplaats nog steeds zo verkocht zouden zijn.
Zeker voor deze prijs.

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: za 28 okt 2023, 0:58
door OWC
Ik denk dat je er zelfs een stuk meer voor zal krijgen.

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: za 28 okt 2023, 1:40
door wouter
Henkjan schreef: za 28 okt 2023, 0:27
pappaleo schreef: za 28 okt 2023, 0:03
Bump
@wouter: heeft daar liever een leuk plaatje bij
:mrgreen:

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: za 28 okt 2023, 7:53
door pappaleo
Henkjan schreef: za 28 okt 2023, 0:27
pappaleo schreef: za 28 okt 2023, 0:03
Bump
@wouter: heeft daar liever een leuk plaatje bij
Aangepast :mrgreen:

Re: KEF B139 SP1044

Geplaatst: za 28 okt 2023, 10:33
door Pjotr
Zou ze op Marktplaats zetten Leo. Daar kijken waarschijnlijk meer mensen die hun Rogers monitor uitgerookt hebben... :D