WC1D kasten te geef

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
matjans
Berichten: 447
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 8:50
Locatie: Den Haag
Contacteer:

WC1D kasten te geef

Bericht door matjans »

Aangezien ik de inhoud van de WC1D geraust heb voor de open baffle's, te geef voordat ik de handel in de container mik: de kasten en poten van de WC1D. Zie hier.

viewtopic.php?t=22706&hilit=wc1d&start=250

Ziet er netter uit dan ze zijn, maar de basis en kastjes zijn check. Met een hand eigen onderdelen en wat werk heb je er zo weer een paar mooie nep grimms mee. Subs krijg je NIET mee, die houd ik zelf :)

Kasten zijn van berken multiplex.
index.jpg
IMG_20180404_235214.jpg
Afhalen Den Haag/ypenburg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door matjans op di 25 apr 2023, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
matjans
Berichten: 447
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 8:50
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: WC1D kasten te geef

Bericht door matjans »

Ik heb ze weggedaan.
Gesloten