Vifa Basis Classic of 2.0?
Geplaatst: wo 01 mar 2023, 13:37
Update. Ik heb gesproken met Speaker en Co en hij bevestigd dat het de 2.0 zijn.
Hallo allemaal,
Ik ben een set Vifa Basis aan het opknappen geweest, maar ivm de uit fase aansluiten van de 3 bovenste speakers, ben ik toch wel even benieuwd welke versie van de speakers ik nou heb. De Classic blijken namelijk niet uit fase aangesloten te moeten worden, maar de Vifa Basis 2.0 wel. (de middentoner, mid/hoog en tweeter).
Kan iemand obv de foto's zien welke ik heb, en mij dan vertellen of de bovenste 3 drivers uit fase of in fase moeten?
Alvast bedankt.
Ronald
Hallo allemaal,
Ik ben een set Vifa Basis aan het opknappen geweest, maar ivm de uit fase aansluiten van de 3 bovenste speakers, ben ik toch wel even benieuwd welke versie van de speakers ik nou heb. De Classic blijken namelijk niet uit fase aangesloten te moeten worden, maar de Vifa Basis 2.0 wel. (de middentoner, mid/hoog en tweeter).
Kan iemand obv de foto's zien welke ik heb, en mij dan vertellen of de bovenste 3 drivers uit fase of in fase moeten?
Alvast bedankt.
Ronald