T&A versterker

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

T&A versterker

Bericht door Paul »

Deze misschien wel 19! jaar oude versterker had ik op marktplaats gekocht om tijdelijk te gebruiken om mezelf niet al te erg onder tijdsdruk te plaatsen met het bouwen van de Ucd (heb ook nog een studie die momenteel veel tijd vraagt).

Echter deze T&A pulsar A1000 klinkt meer dan prima, en flink beter dan bijvoorbeeld de Rotel RB991 die ik gehad heb :D
Leuke hiervan is dat ik de keuze heb om de in progress zijnde 3weg / 2,5 weg semiactief kan gaan aansturen!

Afbeelding

Afbeelding

twee telefoonpics, bij de tweede foto moet je je monitor op z'n rechterkant zetten, niet de linker dan staat ie op z'n kop ;)

Ik had eigenlijk nog nooit van T&A gehoord, zijn er mensen die het merk uberhaupt kenden??


(ps mochten de mods vinden dat deze topic verplaatst dient te worden naar hifi related; prima!)
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Duits merk, heb er wel eens eentje gerepareerd meen ik.
http://www.hifi-forum.de/viewthread-32-1965.html geeft iets meer info, ze hebben geen website, of zijn tenonder gegaan.
E-bay.de staat er vol mee.

Mooi bakkie, wel. MOSFETs in de eindtrap, zo te zien?
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Misschien heb je deze wel gerepareerd, is duidelijk zichtbaar in gesoldeerd!

http://www.taelektroakustik.de/eng/index.htm

huidige site, staat mijn geval niet op :cry:
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Paul schreef:
Misschien heb je deze wel gerepareerd, is duidelijk zichtbaar in gesoldeerd!
Hmmmm.........ik repareer doorgaans wel wat netter, iig. niet zo heel zichtbaar 8)

Je hebt duidelijk betere Google skills dan ik!
Plaats reactie