Elco Nichicon 10000uF 50v uit knuisje voeding.

Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst.... Hier a.u.b. géén vragen en discussies over verkoopadressen van nieuw spul. Die horen thuis in de bouwforums, waar anderen er ook iets aan kunnen hebben.
Gesloten
Jorg de Louweren
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 02 dec 2020, 20:42

Elco Nichicon 10000uF 50v uit knuisje voeding.

Bericht door Jorg de Louweren »

Hoi,
Iemand nog zon 10000uF 50v snap in elco liggen voor in de voedingsprint van knuisje voor de composiet mk1 eindversterker? Graag dezelfde van nichicon 30x50mm 10mm tussen de draden.
Heb er 1 opgeblazen, blijkbaar is het geen goed idee om met een carnavalskater een voedingsprint te solderen!
Bijlagen
Screenshot_20230227_220651_Chrome.jpg
Gesloten

Terug naar “Ter overname gevraagd”