Pagina 1 van 1
Nieuwe werkplek
Geplaatst: ma 27 feb 2023, 9:46
door RobertD
Het is eindelijk te gebruiken, mijn nieuwe werkplek voor zelfbouw en reparatie/revisie van ouwe meuk.
Dochter het huis uit, beetje schuiven met de kamers op de bovenverdieping en nu heb ik de grootste kamer voor werk en hobby.
[ Bekijk op youtube ]
Re: Nieuwe werkplek
Geplaatst: ma 27 feb 2023, 10:23
door Marp
Pas maar op Robert:
[ Bekijk op youtube ]
Maar wel een fijne werkruimte. Zo'n losstaand keukenblokje lijkt me ook wel wat.
Re: Nieuwe werkplek
Geplaatst: ma 27 feb 2023, 13:20
door SARK
Wat een heerlijke werkruimte!
Re: Nieuwe werkplek
Geplaatst: ma 27 feb 2023, 14:42
door douwebakker
Fijne plek Robert, en alles is nog zo netjes hé.
Veel plezier ermee.
Douwe
Re: Nieuwe werkplek
Geplaatst: ma 27 feb 2023, 15:16
door ds23man
douwebakker schreef: ↑ ma 27 feb 2023, 14:42
Fijne plek Robert, en alles is nog zo netjes hé.
Veel plezier ermee.
Douwe
Laat Ray dit maar niet lezen.
Re: Nieuwe werkplek
Geplaatst: ma 27 feb 2023, 16:05
door Pjotr
Hoezo? Naar men zegt is maximale entropie de meest stabiele toestand
Netjes geworden zo Robert!
Re: Nieuwe werkplek
Geplaatst: ma 27 feb 2023, 17:13
door ray5150
Zeker netjes zo.
Die uitschuifbare ladenkastjes zijn ook leuk gevonden zo.