Het is eindelijk te gebruiken, mijn nieuwe werkplek voor zelfbouw en reparatie/revisie van ouwe meuk.
Dochter het huis uit, beetje schuiven met de kamers op de bovenverdieping en nu heb ik de grootste kamer voor werk en hobby.
[ Bekijk op youtube ]
Nieuwe werkplek
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Nieuwe werkplek
Pas maar op Robert:
[ Bekijk op youtube ]
Maar wel een fijne werkruimte. Zo'n losstaand keukenblokje lijkt me ook wel wat.
[ Bekijk op youtube ]
Maar wel een fijne werkruimte. Zo'n losstaand keukenblokje lijkt me ook wel wat.
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Nieuwe werkplek
Fijne plek Robert, en alles is nog zo netjes hé.
Veel plezier ermee.
Douwe
Veel plezier ermee.
Douwe
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Nieuwe werkplek
Laat Ray dit maar niet lezen.douwebakker schreef: ↑ma 27 feb 2023, 14:42Fijne plek Robert, en alles is nog zo netjes hé.
Veel plezier ermee.
Douwe
Re: Nieuwe werkplek
Hoezo? Naar men zegt is maximale entropie de meest stabiele toestand 
Netjes geworden zo Robert!
Netjes geworden zo Robert!
Re: Nieuwe werkplek
Zeker netjes zo.
Die uitschuifbare ladenkastjes zijn ook leuk gevonden zo.
Die uitschuifbare ladenkastjes zijn ook leuk gevonden zo.
