ik lees net dat forumlid Leonneke 2 weken geleden is overleden
https://www.jaguarforum.nl/forum/topic/ ... overleden/
Een 2e hartaanval is hem op zn 59e fataal geworden. Sterkte voor zn naasten met dit grote gemis
Leonneke overleden
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Leonneke overleden
Vandáár dat hij even plotseling ophield, als dat hij zich begon te ontplooien om grootse plannen waar te maken. Die zijn dan in de kiem gesmoord. Op 27 jan. opende hij nog een nieuw topic, maar hij kwam niet meer terug online. Mogelijk had hij toen al de 1e hartaanval te pakken. Ik lees dat de behandeling daarvan haast van start zou gaan, toen de 2e plaatsvond. Hoe triest...
Veel sterkte gewenst aan alle betrokkenen!
Veel sterkte gewenst aan alle betrokkenen!
Re: Leonneke overleden
Bah wat een naar bericht ... ook zo jong 59.
Sterkte aan de familie en vrienden!
Sterkte aan de familie en vrienden!
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Leonneke overleden
Veel te jong. En zo te lezen een heel mooi mens! Wellicht kan iemand contact opnemen over zijn 15" pro speakers die hij te koop had. Zodat zijn vrouw daar tenminste voor krijgt wat ie vroeg.
Re: Leonneke overleden
Verschrikkelijk om te horen, sterkte voor de nabestaanden. Ik had een tijdje terug een paar oude Fane middentoners van hem gehad, van liefhebber tot liefhebber, ik zal ze koesteren!
