Ben bezig met de voorjaarsschoonmaak en kwam twee (2) stuks Hypex AS2.100 tegen. Nieuw en ongebruikt in originele doos, met het optionele front paneeltje en IR afstandsbediening, mogen samen weg voor 200 euro incl. verzending.
Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*
Ik neem ze heel graag over!
Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*
Dag Sander, zou ze graag van je overnemen.
Groeten, Hans
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*
Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*
Helaas. Veel plezier ermee Douwe
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*
Naar ik aanneem, is deze advertentie niet meer actueel.
Stuur anders maar even een PB'tje om het te heropenen.
Stuur anders maar even een PB'tje om het te heropenen.
