Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Bericht door SSassen »

Ben bezig met de voorjaarsschoonmaak en kwam twee (2) stuks Hypex AS2.100 tegen. Nieuw en ongebruikt in originele doos, met het optionele front paneeltje en IR afstandsbediening, mogen samen weg voor 200 euro incl. verzending.
as2-100-230v.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Bericht door Douwe84 »

Ik neem ze heel graag over!
hennus
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 mar 2014, 20:14

Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Bericht door hennus »

SSassen schreef: do 23 feb 2023, 20:17
Ben bezig met de voorjaarsschoonmaak en kwam twee (2) stuks Hypex AS2.100 tegen. Nieuw en ongebruikt in originele doos, met het optionele front paneeltje en IR afstandsbediening, mogen samen weg voor 200 euro incl. verzending.

as2-100-230v.jpg
Dag Sander, zou ze graag van je overnemen.

Groeten, Hans
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Bericht door SSassen »

Douwe84 schreef: vr 24 feb 2023, 9:15
Ik neem ze heel graag over!
Ik heb je een PB gestuurd.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Bericht door SSassen »

hennus schreef: vr 24 feb 2023, 9:19
SSassen schreef: do 23 feb 2023, 20:17
Ben bezig met de voorjaarsschoonmaak en kwam twee (2) stuks Hypex AS2.100 tegen. Nieuw en ongebruikt in originele doos, met het optionele front paneeltje en IR afstandsbediening, mogen samen weg voor 200 euro incl. verzending.

as2-100-230v.jpg
Dag Sander, zou ze graag van je overnemen.

Groeten, Hans
Sorry Hans, Douwe was je net voor.
hennus
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 mar 2014, 20:14

Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Bericht door hennus »

Helaas. Veel plezier ermee Douwe
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Bericht door Douwe84 »

hennus schreef: vr 24 feb 2023, 12:29
Helaas. Veel plezier ermee Douwe
thx :)
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Twee (2) stuks Hypex AS2.100 *NIEUW*

Bericht door Marp »

Naar ik aanneem, is deze advertentie niet meer actueel.
Stuur anders maar even een PB'tje om het te heropenen.
Gesloten