Quick and dirty klankbord

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Quick and dirty klankbord

Bericht door beijert »

Om vier uur de plankjes in huis en om zes uur zaten we lekker te luisteren. Bij elkaar voor zes tientjes excl. filter onderdelen.

Akai 16F3-2AP (fostex) met ondersteuning van een philips ad12100hp. Deze laatste heeft dustcap in plaats van de verfrommelde whizzer en een coating.

De akai is nog niet voorzien van een lcr dus hij toetert mij nog iets te veel maar ze hebben een hoop potentie.

Ik had alleen niet zo veel onderdelen bij de hand.
IMG20230212191139.jpg
IMG20230212191153.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”