Isophone hoorntjes, AD7091M8, Dynaudio 17W75

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Isophone hoorntjes, AD7091M8, Dynaudio 17W75

Bericht door motoindo »

Ik moet ruimte maken voor planars en grown/ups :bakkie: de opruiming start met :
  • Twee jaren 80 Isophon hoorntjes, 120bx265hx300d, geen krakers of schuurders waargenomen 25 voor 2 stuks ** gereserveerd voor beijert**
    IMG_20230208_100228.jpg
    IMG_20230208_100237.jpg
    IMG_20230208_100250.jpg
    IMG_20230208_100312.jpg
    IMG_20230208_100325.jpg
  • 4 stuks AD7091/M8 Philips breedbanders nog in de originele fabrieks verpakking, nos & niet gebruikt en alleen opgemaakt om de foto te kunnen maken. 50 voor alle vier.
    IMG_20230208_100355.jpg
    IMG_20230208_100405.jpg
  • 2 stuks Dynaudio 17W75 woofertjes, geen krakers of schuurders waargenomen 30 voor 2 stuks ** gereserveerd voor VintageHarry **
    IMG_20230208_100603.jpg
    IMG_20230208_100619.jpg
Alles bij elkaar voor 100 euro, versturen op eigen risico en 10 euro extra.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door motoindo op wo 08 feb 2023, 16:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Isophone hoorntjes, AD7091M8, Dynaudio 17W75

Bericht door beijert »

Ik zou die hoorns wel over willen nemen.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Isophone hoorntjes, AD7091M8, Dynaudio 17W75

Bericht door VintageHarry »

En k heb wel belangstelling voor de Dynaudio woofers :) Pb volgt vanmiddag na het werk.
Gesloten