Hét forum voor en door zelfbouwers.Onderdeel van zelfbouwaudio.nl/be
Doorgaan naar inhoud
Moderator: Beheerdersteam
Bericht door Leonneke » vr 20 jan 2023, 13:33
Bericht door Shadow » vr 20 jan 2023, 14:49
Bericht door Leonneke » vr 20 jan 2023, 17:16
Bericht door Shadow » vr 20 jan 2023, 18:37
Leonneke schreef: ↑vr 20 jan 2023, 17:16 Eens. Prima speaker mits je hem goed en voldoende aanstuurt. Ik ben er ruim tevreden mee (gesloten) maar zijn vele betere ...... Wel héél mooi!
Bericht door Ronkel » vr 20 jan 2023, 19:38
Bericht door Shadow » za 21 jan 2023, 11:22
Bericht door Ronkel » za 21 jan 2023, 16:22
Shadow schreef: ↑za 21 jan 2023, 11:22 Och, we hebben de elipticor lijn nog
Bericht door Shadow » za 21 jan 2023, 18:25
Terug naar “Luidspreker Drivers”