Hallo, ik wil graag eens een Decware Zen se84 versterker beluisteren. Is er iemand die er eentje gebouwd heeft en die wilt verkopen?
Hartelijke groet, Walter
gezocht Decware Zen se84 model buizenversterker
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: gezocht Decware Zen se84 model buizenversterker
Geen idee, er zijn hier wel genoeg RH84 versterkers gebouwd.
Heb je er geschikte luidsprekers voor?
Heb je er geschikte luidsprekers voor?
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: gezocht Decware Zen se84 model buizenversterker
Heb even met Walter gesproken. Hij heeft de juiste luidsprekers.
