Pagina 1 van 1

Div. buizenamp kits uit Duitsland

Geplaatst: wo 04 jan 2023, 11:41
door Cesar
Hi al,

Van de week kwam ik deze Duitse website tegen met een aantal versterkerkits.
https://www.ampdesign.de/

Heeft een van jullie hier misschien wel eens wat van gebouwd of ervaring mee?

M.v.g.
Ruud

Re: Div. buizenamp kits uit Duitsland

Geplaatst: do 05 jan 2023, 15:44
door Piet1950
Ik heb geen ervaring met deze kits. Maar ik heb jaren geleden een versterker gebouwd met vergelijkbare Duitse trafo's. De firma van toen bestaat niet meer. Maar de trafo's lijken er wel heel erg op. Die waren van goede kwaliteit.

Piet
100 CV4060 voor.JPG