Pagina 1 van 1

Hulp gevraagd

Geplaatst: wo 21 dec 2022, 7:49
door Vincent1960
Beste buizenbouwers

Wie zou er bereid zijn in ruil voor een leak stereo 130,
Om voor mij 2 el84pp buizen mono blokjes te bouwen.
De meeste onderdelen heb ik mijn bezit. Bocama utg, nieuwe hamond voedings trafo’s. buizen en nieuwe buizenvoeten. Cinch en speaker aansluitingen etc en wat electronica.
De kastjes kan ik zelf maken.
Mvg
Vincent

Re: Hulp gevraagd

Geplaatst: wo 21 dec 2022, 12:29
door douwebakker
Daar wik ik je wel mee helpen. Ben momenteel toch bezig met een setje eindtrappen op basis van de HF304.
Douwe

Re: Hulp gevraagd

Geplaatst: wo 21 dec 2022, 12:48
door democles
Hallo Vincent,welkom.
Als je de meeste spullen al hebt en de kasten zelf bouwt,waarom niet zelf bouwen?
Genoeg mensen hier om te helpen.

Re: Hulp gevraagd

Geplaatst: wo 21 dec 2022, 15:31
door Vincent1960
Vincent1960 schreef: wo 21 dec 2022, 7:49
Beste buizenbouwers

Wie zou er bereid zijn in ruil voor een leak stereo 130,
Om voor mij 2 el84pp buizen mono blokjes te bouwen.
De meeste onderdelen heb ik mijn bezit. Bocama utg, nieuwe hamond voedings trafo’s. buizen en nieuwe buizenvoeten. Cinch en speaker aansluitingen etc en wat electronica.
De kastjes kan ik zelf maken.
Mvg
Vincent
Helemaal geweldig laten we even wat telefoon gehevens uitwisselen ik stuur je een pb

Re: Hulp gevraagd

Geplaatst: wo 21 dec 2022, 15:32
door Vincent1960
democles schreef: wo 21 dec 2022, 12:48
Hallo Vincent,welkom.
Als je de meeste spullen al hebt en de kasten zelf bouwt,waarom niet zelf bouwen?
Genoeg mensen hier om te helpen.
Lukt mij echt niet, teveel beren op de weg
Ik hou het wel bij luidsprekers

Re: Hulp gevraagd

Geplaatst: wo 21 dec 2022, 15:33
door Vincent1960
douwebakker schreef: wo 21 dec 2022, 12:29
Daar wik ik je wel mee helpen. Ben momenteel toch bezig met een setje eindtrappen op basis van de HF304.
Douwe
Super laten we wat telefoon gegevens uitwisselen ik stuur je een pb