4 UCD's in a box

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

4 UCD's in a box

Bericht door MichaelB »

Een aantal jaren geleden gekocht van Ardon (Vinculum), maar staat ook alweer meerdere jaren ongebruikt in de kast.

Wat bevat deze versterker met DSP:

4x ucd180st
2x connex electronics smps500r
1x MiniDSP 2x4 kit
Amplimo ringkern trafo
inschakelvertraging en anti-plop voor de MiniDSP
Kast met dikke geborsteld aluminium front.

Het deksel zit nog los, maar die kan vastgezet worden met 4 zwarte boutjes (even zelf doen).

De versterker is zo geconfigureerd dat de "DSP OUT" en poort 3 en 4 via de MiniDSP lopen.
1 en 2 gaan ongefilterd via de UCD180st naar buiten. Uiteraard is dit door wat te solderen aan te passen.

Deze heb ik samen met de subs, speakers en pré gekocht. De pré is direct zonder meerprijs naar een forumlid gegaan.
De speakers en subs worden nog zo goed als iedere dag gebruikt.
IMG_7449.png
IMG_7447.png
IMG_7448.png
IMG_7453.png
Liefst alles in-één-koop: 370 euro.
Dat is ruim minder dan de helft van de huidige marktwaarde.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: 4 UCD's in a box

Bericht door MichaelB »

Inmiddels zelf een bestemming voor gevonden, dus deze mag op slot.
Gesloten