Pagina 1 van 1

Gezien op MP

Geplaatst: zo 13 nov 2022, 18:24
door OpaBert
Het is niet af , maar er zit potentie Nog nooit eerder gezien zo gebouwd O:) is inspirerend
Ben bang dat de Elco beetje te warm wordt en idem de ugt , maar erg compact gebouwd en ook niet afgewerkt, maar het is anders dan wat ik heeel veel zie :bakkie:

Re: Gezien op MP

Geplaatst: zo 13 nov 2022, 19:44
door Pcdg
Knap gebouwd inderdaad. Het doet mij denken aan de manier waarop professionele apparatuur uit de jaren vijftig werd gebouwd. Warmte is wel een punt en brom wellicht ook. Al zit de voedingstrafo achter een metalen 'muurtje' en zijn de signaallijnen kort.

Mvg, Paul

Re: Gezien op MP

Geplaatst: zo 13 nov 2022, 19:48
door OpaBert
Pcdg schreef: zo 13 nov 2022, 19:44
Knap gebouwd inderdaad. Het doet mij denken aan de manier waarop professionele apparatuur uit de jaren vijftig werd gebouwd. Warmte is wel een punt en brom wellicht ook. Al zit de voedingstrafo achter een metalen 'muurtje' en zijn de signaallijnen kort.

Mvg, Paul
Brom met ringkern zal wel nihil zijn Mijn ervaring was in een test , staat nog op youtube , was er zelf verbaasd over :D