Gezien op MP

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Gezien op MP

Bericht door OpaBert »

Het is niet af , maar er zit potentie Nog nooit eerder gezien zo gebouwd O:) is inspirerend
Ben bang dat de Elco beetje te warm wordt en idem de ugt , maar erg compact gebouwd en ook niet afgewerkt, maar het is anders dan wat ik heeel veel zie :bakkie:
Bijlagen
9E59EF7F-E7A3-483F-933F-4CEAC93333B0.png
5EC8BDA8-EA29-44BB-B4BC-8D9101554995.png
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Gezien op MP

Bericht door Pcdg »

Knap gebouwd inderdaad. Het doet mij denken aan de manier waarop professionele apparatuur uit de jaren vijftig werd gebouwd. Warmte is wel een punt en brom wellicht ook. Al zit de voedingstrafo achter een metalen 'muurtje' en zijn de signaallijnen kort.

Mvg, Paul
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Gezien op MP

Bericht door OpaBert »

Pcdg schreef: zo 13 nov 2022, 19:44
Knap gebouwd inderdaad. Het doet mij denken aan de manier waarop professionele apparatuur uit de jaren vijftig werd gebouwd. Warmte is wel een punt en brom wellicht ook. Al zit de voedingstrafo achter een metalen 'muurtje' en zijn de signaallijnen kort.

Mvg, Paul
Brom met ringkern zal wel nihil zijn Mijn ervaring was in een test , staat nog op youtube , was er zelf verbaasd over :D
Plaats reactie