Ben bang dat de Elco beetje te warm wordt en idem de ugt , maar erg compact gebouwd en ook niet afgewerkt, maar het is anders dan wat ik heeel veel zie
Gezien op MP
Moderator: Beheerdersteam
Gezien op MP
Het is niet af , maar er zit potentie Nog nooit eerder gezien zo gebouwd
is inspirerend
Ben bang dat de Elco beetje te warm wordt en idem de ugt , maar erg compact gebouwd en ook niet afgewerkt, maar het is anders dan wat ik heeel veel zie
Ben bang dat de Elco beetje te warm wordt en idem de ugt , maar erg compact gebouwd en ook niet afgewerkt, maar het is anders dan wat ik heeel veel zie
Re: Gezien op MP
Knap gebouwd inderdaad. Het doet mij denken aan de manier waarop professionele apparatuur uit de jaren vijftig werd gebouwd. Warmte is wel een punt en brom wellicht ook. Al zit de voedingstrafo achter een metalen 'muurtje' en zijn de signaallijnen kort.
Mvg, Paul
Mvg, Paul
Re: Gezien op MP
Brom met ringkern zal wel nihil zijn Mijn ervaring was in een test , staat nog op youtube , was er zelf verbaasd overPcdg schreef: ↑zo 13 nov 2022, 19:44Knap gebouwd inderdaad. Het doet mij denken aan de manier waarop professionele apparatuur uit de jaren vijftig werd gebouwd. Warmte is wel een punt en brom wellicht ook. Al zit de voedingstrafo achter een metalen 'muurtje' en zijn de signaallijnen kort.
Mvg, Paul
