Hoi allemaal,
Ik woon in Uitgeest op dit moment met mijn vrouw en onze kat.
We hebben twee kinderen ,,een dochter van 40 en een zoon van 32.
Ik zelf ben 72 en mijn vrouw 69.
Ik ben gek op goeie muziek......gelukkig is er veel goeie muziek.
Maar hi-end vind ik leuk om naar te luisteren maar heb ik niet in bezit.
tot zover even
groeten Frans Jong
in ga mij voorstellen...
Moderator: Beheerdersteam
-
ace eccelent
- Berichten: 1
- Lid geworden op: do 03 nov 2022, 17:17
