Subwoofer Peerless XXLS 12" incl. 300W Amp en Behuizing

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Subwoofer Peerless XXLS 12" incl. 300W Amp en Behuizing

Bericht door JuuL »

Te koop aangeboden: Subwoofer Peerless XXLS 12" incl. 300W Amp
=================================================================================
- Mooie complete zelfbouw subwoofer: speaker, behuizing en ingebouwde versterker.
- Door gesloten kast, goede speaker, bracing en flinke gewicht, klinkt deze subwoofer zeer strak.
- Weinig gespeeld op relatief laag volume, misschien zo'n 200 uur? Is zeer zuinig mee omgegaan.

>> In eerste instantie alles in één koop <<

Behuizing
==================================================================================
- Zeer stevige behuizing gemaakt van 22mm MDF.
- Staat: her en der paar krasjes. Redelijk netjes geverfd, goed toonbaar maar wie een perfect resultaat wil dient dit nogmaals te verven/spuiten.
- Afmeting (excl koeling): ± 49 x 46.5 x 65 cm (lxbxh)
- Afmeting (incl koeling): ± 56 x 46.5 x 65 cm (lxbxh)
- Dubbele front 2x22mm = 44mm MDF
- Kruislingse bracing
- Gesloten ontwerp voor extra strakke bas
- Vraagprijs: € 75,-

Speaker - 12" Peerless XXLS (830845)
=================================================================================
- Hoge performance speaker met dubbele magneet motor en extra grote voicecoil en uitslag.
- Staat: zo goed als nieuw
- Vermogen: 300W peak, 175W RMS
- Vraagprijs: € 175,- (huidige nieuwprijs € 219,95)

Versterker - Elektuur PA-300 incl. voeding
==================================================================================
- Hifi mono-versterker gebaseerd op toentertijd populair Elektruur ontwerp PA-300.
- 300 Watt RMS bij 4 Ω
- Overbemeten transformator en koeling, 4x 10.000uF elco's, goede componenten.
- Diverse beveiligingen: overbelasting, temperatuur, in- en uitschakel d.m.v. relais
- Temperatuurregeling
- (zwarte tape i.v.m. extra wikkeling voor hulpvoeding)
- Vraagprijs: € 199

Opmerkingen
==================================================================================
Inbegrepen Extra's (gratis):
- Linkwitz Transform filter op gaatjesprint. Hiermee wordt een lager -3dB punt verkregen van zo'n 30Hz, ten kostte van maximum volume (eigenschap Linkwitz Transform filter). Als het goed is heb ik deze nog liggen. Even onder voorbehoud. Schema heb ik in ieder geval.
- Temperatuurregelaar op gaatjesprint. Werkt naar behoren, maar printplaat is optisch wat minder. Zie je echter niets van. Indien gewenst is er voor enkele euro's een nette print op AliExpress bestellen.

Bij interesse kan ik het volgende meeleveren:
- PA300 Elektuur .pdf
- Peerless 830845 datasheet
- Diverse info

Heads up:
- Low pass filter ontbreekt, indien je bron dit al heeft is er geen probleem. Anders kan dit zelf worden toegevoegd.
- Wil je enkel zo hard mogelijk knallen zonder kwaliteit? Zoek dan beter verder en koop bijvoorbeeld een bass-reflex subwoofer.

Verkoopinfo
==================================================================================
- Vraagprijs van de onderdelen apart opgeteld: € 449. Alles in één koop vaste prijs € 375.
Let op dit is de vraagprijs, de kostprijs was vele malen hoger en dan laat ik de uren nog achterwege. Koopje voor de liefhebber!
- Reden verkoop: woon nu in appartement en wil geen geluidsoverlast veroorzaken.
- Op te halen: omgeving Enschede. Uiteraard is het mogelijk om de subwoofer te beluisteren.
Laatst gewijzigd door JuuL op za 04 mar 2023, 12:57, 2 keer totaal gewijzigd.
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Re: Subwoofer Peerless XXLS 12" incl. 300W Amp en Behuizing

Bericht door JuuL »

Het is nog te koop voor de liefhebber :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Re: Subwoofer Peerless XXLS 12" incl. 300W Amp en Behuizing

Bericht door JuuL »

Upje! :-)
Gesloten