Ik kwam bij het opruimen nog een leuke versie tegen van ons oude Daudio DAC/volume kastje. Met een volumeknop voorop waarmee je ook bronselectie kan doen.
Hij mag weg voor 395,-
Er zit een Metrum Octave DAC bord in.
Tevens Tentlabs volumeregeling. Ingangsimpedantie > 44k afhankelijk van de stand van de volumeregeling.
Twee analoge ingangen, volumeregeling volledig passief uitgangsimpedantie 22,1k.
Twee digitale ingangen optisch tot 96kHz samplerate en coaxiaal tot 192kHz samplerate.
DAC met volumeregeling en bronselectie
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
DAC met volumeregeling en bronselectie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: DAC met volumeregeling en bronselectie
Aanvulling: het aanwezig zijn van de volumeknop is een toevoeging op wat je ziet in de gebruiksaanwijzing. Afstandsbediening blijft en wordt meegeleverd.
Re: DAC met volumeregeling en bronselectie
gereserveerd.
Re: DAC met volumeregeling en bronselectie
Mooi zo, dan hoef ik niet meer te twijfelen of ik hem moet kopen om een 2e setje op te zetten met mijn overtollige Daudio N1000 eindtrap… 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: DAC met volumeregeling en bronselectie
Is de DAC verkocht Jeroen?
Re: DAC met volumeregeling en bronselectie
Ja, zojuist verkocht aan pappaleo.
Ik heb er nog wel beschikbaar, maar dan zonder de volumeknop. Verder alles precies hetzelfde.
Ik heb er nog wel beschikbaar, maar dan zonder de volumeknop. Verder alles precies hetzelfde.
