TK: Conrad 150W versterker + Monacor SPH265 sub driver
Geplaatst: zo 18 sep 2022, 14:06
Te koop wegens overbodig:
Conrad 150W plaatversterker. Weinig gebruikt, heeft veel stof gehapt afgelopen jaren... Idem voor de Monacor SPH265 driver. Is echt vies, maar nergens beschadigd. Dustcap uiteraard zonder deuken
Samen voor €50, wordt niet verzonden.
Los:
Versterker €30
Sub driver €30
Kan evt worden meegenomen naar Beetsterzwaag op de luisterdag
Conrad 150W plaatversterker. Weinig gebruikt, heeft veel stof gehapt afgelopen jaren... Idem voor de Monacor SPH265 driver. Is echt vies, maar nergens beschadigd. Dustcap uiteraard zonder deuken
Samen voor €50, wordt niet verzonden.
Los:
Versterker €30
Sub driver €30
Kan evt worden meegenomen naar Beetsterzwaag op de luisterdag